Årstadklinikken kiropraktor bergen ultralyd

Årstadklinikken
Ekspertise – Service – Integritet

Årstadklinikken har som målsetning å være ledende innenfor undersøkelse, behandling og opptrening av muskel- og skjelettlidelser. Vi har helsepersonell med spesialkompetanse innen sitt fagfelt. Alle våre kiropraktorer har universitetsutdannelse og erfaring fra offentlig sykehus.

Vår fysioterapeut har utdannelse fra høyskolen i Bergen og har videreutdannelse innenfor funksjonell trening og rehabilitering. Han tilbyr målrettet opptrening med både individuell oppfølging eller i gruppetimer.

Ultralydundersøkelser som tilbys ved Årstadklinikken blir utført av helsepersonell med universitetsutdannelse på mastergradsnivå i medisinsk ultralyd. Vi har vår mastergrad i diagnostisk ultralyd fra Bournemouth University i England. Kiropraktorene ved Årstadklinikken har lang erfaring med ultralyd undersøkelse både fra privat praksis og offentlig sykehus. Ingen andre klinikker i Bergen kan tilby denne type kompetanse eller erfaring. Årstadklinikken har spesialkompetanse innen ultralydundersøkelser av de fleste muskel- og skjelettlidelser.

Ved Årstadklinikken er vår kompetanse din sikkerhet

Årstadklinikken er Bergens ledene klinikk innen ultralyd av muskel og skjelett. Alle våre klinikere har mastergrad innen medisinsk ultralyd. Vi har drevet med ultralyd siden 2004 og er en klinikk med topp moderne ultralydutstyr på toppnivå. Vi har og tre års erfaring fra Haraldsplass Sykehus hvor vi har vært en del av teamet på vurderingspoliklinikken for skulderlidelser.

Våre behandlingstilbud ved Årstadklinikken

Årstadklinikken tilbyr ulike behandlingsformer for muskel- og skjelettplager. Vi er en oppdatert klinikk med moderne diagnostisk utstyr. Ved klinikken finner du og et unikt treningstilbud for langvarige rygg og nakkeplager. Har du akutte plager har vi veldokumenterte pasientforløp tilpasset akkurat dine plager. Ved klinikken har vi og tilbud om ultralyd veiledede prosedyrer. Ta kontakt i dag for en bedre hverdag.

Bestill akuttime Årstadklinikken

Håndtering av akutte problemer

Vi undersøker og setter i gang relevant behandling hurtig ved akutte problemer

Årstadklinikken kiropraktor bergen ultralyd

Kiropraktikk

Offentlig godkjent (autorisert) helsepersonell med spesialkompetanse på muskel- og skjelettlidelser.

Fysioterapi

Offentlig godkjent (autorisert) helsepersonell med spesialkompetanse på opptrening og rehabilitering.

Diagnostisk ultralyd

Ultralyddiagnostikk

Vi bruker diagnostisk ultralyd ved undersøkelse av muskel- og skjelettproblemer

Trening og rehabilitering nakke og rygg